23.3.11

break ---->

eipä mulla oo mitään tässä erikoisuuksia oo ollu. olin kapessa eilen parin kaverin kanssa ja tänään ois vuorossa eka ripari tapaaminen. jännittää ihan sairaasti, kun en tiiä yhtään ketä siellä on. no tänäänhän se nähään.. no niinku äiti sano, että "eihän se oo ku viikko ja sitten ei tarvii enää ikinä nähä". ois silti ihan kiva jos sekin viikko ois mukava eikä ihan tyhmä.
ootte varmaan huomannukki, että en postaile samaan tahtiin kuin ennen eikä mulla nyt kauheesti ees oo halua tulla kirjottelee mitään tai muutenkaa intoa koko blogia kohtaan. mietin vaan, et pieni virallinen tauko ois paikallaan. en mä ainakaan ihan vielä oo lopettamassa, vaikka kyllä mä sitäkin oon miettiny.. no katellaan nyt mitä tässä tauon aikana tapahtuu.. joko lopetan tai jatkan. niin yksinkertasta se on. toivotaan siis, että nähään vähän paremmissa tunnelmissa täällä seuraavan kerran.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti