12.3.11

in the night I hear 'em talk the coldest story ever told somewhere far along this road he lost his soul to a woman so heartless

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
juupeli juu tänään ois siis luvassa mässäilyä ja sit ton leffan kattomista.. mut ennen noita pitää lukee tiistaiseen kokeeseen, kun enpä mä kuitenkaan muina päivinä ehi.
no eipä mul muuta paitsi oon hullaantunu tähän kaynen biisiin. mä voisin, vaikka koko päivän vaan kuunnella sitä. mä toivoisin, että ainakin kattoisitte ja ehkä jopa oivaltaisitte sen surullisen idean minkä mäkin..

2 kommenttia:

  1. toi biisi on hullun hyvä oon kuunnellu sitä joskus aikasemmin jo, mut en oo aikasemmin kattonu tota videoo ja ai vitsi ku alko särkee päätä ! :D

    VastaaPoista
  2. joo mä löyän nää aina vähän myöhemmin.. muaki kyl alko sattuu päähän ne välkkyvät sanat, mut ne on ihan hullun hienot :)

    VastaaPoista