10.7.11

ai äm bäk ägen.

moi! mun kone toimii taas ja mä oon tosi onnellinen! :) tää siis jotain sekoili eikä ees suostunu käynnistyy kunnolla... iskä kuitenki korjas tän ja nyt tää toimii paremmi kun enne. tässä on nyt linux ohjelma (siis vastaa samaa kun windows) ja se on hieman erikoinen, mut kyl mä uskon oppivani.. tykkään tosi paljon linuxin kuvanmuokkaus ohjelmasta, mut huono puoli on se et kaikki näyttää täs tietokonees jotenki leveeltä. toivottavasti kuitenkaa te ette nää näitä kuvia ihan ylileveinä vaa ihan normaali mitoissa.
mun kaikki vanhat kuvat ja tiedostot ehittiin just ja just siirtää sellaselle irto kiintolevylle (vähän niinku ihan helvetin iso muistitikku johon mahtuu toooosi paljon tietoo) ja ne ei hävinny. tässäkin on silti huonot puolensa: en osaa käyttää sitä. kyl mä varmaan senkin opin, mut milla tän takii en voi oikein lähettää sulle niitä rakastajar kuvii (jos luet ees tätä).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti