30.11.11

tää on se fiilis minkä mä saan

moikkelis ! : ) ajattelin tehä postauksen mun rakkaasta harrastuksesta tanssista, kun Kaisu sitä muinoin pyyteli.
eli alotin nykytanssin ao:lla joskus epulla. samaan aikaan alotin myös kuoro laulun. toiveena mulla oli tietenki olla Britney Spearsin kaltanen tähti ; ) no
kuoro jäi, mut tanssissa oon käyny jo kaheksan vuotta ja yheksäs menossa. oon myös vuosien aikana kokeilllu streettiä ja tänä vuonna alotin jazzin, joka
on ollut mukavaa sekin. nyt kuitenkin opiskelu paikkaa oon etsiny vähän muualta ja hieman mietityttää jääkö tää tanssiki ; (
haluisin silti kertoo teille vähän nimittäin toisesta aiheestakin nimittäin Kajaanista : ) joo tiiän.. öö oisko miljoonas kerta ? mut sieltä mulla on hyviä
muistoja.. ; ) elikkä tää kajaani dance on semmone jokavuotinen kilpailu, jossa on monenlaisia sarjoja, iltaesityksiä sun muuta.. yritin nyt valita jotai
kuvia mitä ei oo nähty edellisissä (tässä ja tässä linkit) kajaani postauksissa.
ps. älkää huoliko ens kerralla sit eri asiaa/kuvia tanssista ; )






8 kommenttia:

  1. ♥ kaikki on niin söpöjä!

    VastaaPoista
  2. Ja mistäpäs olet opiskelu paikkaa etsinyt? :)

    VastaaPoista
  3. tuolta tampereelta päin : )

    VastaaPoista
  4. Ajattelitko amikseen vai lukioon ja jos amikseen nii mille alalle? :)

    VastaaPoista
  5. kyl mä tällä hetkellä varmaan lukioon (jos ees pääsen minnekää : DD), kun mun haluama työ muuttuu n. viikossa...

    VastaaPoista
  6. Like your blog! I support you and follow you yet (on bloglovin + google). Hope you follow back?

    greetings Marcel
    http://www.styleundsein.de

    VastaaPoista
  7. Thanks ! :) Yeah I will !

    VastaaPoista