22.2.12

mitä tiellä tapahtuu se tielle jää

mul menee hyvin ja huonosti. mä en oikeestaan välitä mistään mitään, mut mä oon oppinu tykkäämään mun elämästä ja kaikki on oikeestaan aika hyvin. vois tietenkin olla paremminkin, mut.. ehkä mä tyydyn toistaiseks tähän ja alan sitten tavoittelemaan parempaa kun siltä tuntuu.
no eniveis olin viikonloppuna elinalla yötä saran ja iinan kans ja oli hullunkivaahuippuusiistii, mut ei otettu paljoo kuvii : / ainakaa mun kameralla ; D mut ens kerralla sit ! jaaa sitten luin bilsaa tai siis yritin.. ostin myös tollasen kivan korvis hommelin (ear cuffiksko sitä kutsuttiin ?) ja muitaki korui elii ihan jees viikonloppu oli : )) mut nyt viel vähän enkkuu vähä !! ---->
ps. kuunnelkaa biisit siin on huippuja karrilta, dj antoinelta ja white pandalta !!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti