20.3.12

hey I heard you like the wild ones

moiksuu !! : ) mulla menee tällä hetkellä ihan yyper hyvin ! toivottavasti myös jatkossakin. eilenki tein ihan kaikki läksyt kunnolla. kyllä se ysin loppu aherrus sieltä alko, vaikka ehkä vähän hitusen myöhässä... no pääasia on se, et se alko !
mun viikonloppu oli tosi mukava ! lindan kans oltiin meil perjantains lauanta-lauantai yö hienosti valvoen viiteen ja sitten leffaan pirteenä illalla mariel porukassa lisäyksenä.
mä oon pahoillani kuvasta. ei oo mitään tietoo miks mä en oo sitten innostunu kauheesti kuvailee, vaikka muuhun sitä innostusta löytyy. ehkä sekin into sieltä sit tulee !

2 kommenttia:

  1. Kenen kanssa seurustelet? Ja onnea :-----)

    VastaaPoista
  2. miten nyt kaikki tietää tästä ? : DD yks ihana sakarihan se on... ;)

    VastaaPoista