17.2.11

I became the serial killer of us all

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
1. ystävänpäivän asu 2. naama kuva mun koekampauksen jälkeen 3. monikulttuurisuuspäivien lukkari

tänään oli abien penkkarit ja oli kaikkee kivaa ohjelmaa. joskus 8 aikoihin oli abien laulajaiset ja sitten koko päivän sai pelätä, että abit tulee heittää sun päälle kasan karkkia. onneks fyssan toinen tunti meni keskustassa hurraamassa abeille ja keräilemässä karkkia. sain mä jopa joltain tyypiltä sellasen mininallen♥ söpöö : ) en ees tienny, et nää penkkarit on tänään. oisin varmaanki muuten ottanu kameran mukaan, koska oli tosi huvittavaa kun kaikki ryntäili autoteille keräämään karkkia ja oikein poliisinki piti tulla vahtimaan. kieltämättä karkinkeräilyn jälkeen oli ihan paleltumispisteessä, mutta ainaki meil oli hauskaa.
koulun jälkeen menin kysyy sitten päiväkodista tet paikkaa, mut ei ne osannu siel sanoo mitään : (  ei näin meri! mä oon aina kaikessa noin miljoona vuotta jäljessä.. se kuuluu mun luonteeseen, mut pitäis mun osata ees vähän kehittyä, kun ei oo kivaa olla tietämättä vieläkään mistään mitään ja tänään on jo torstai! enää kolme päivää tettiin ja musta tuntuu, et mä oikeesti joudun viettää senki viikon luuttuamassa koulun lattioita..

ps. olipas paljon tekstiä : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti