18.2.11

so they tell me that they love me, I know better than that, it's just a game

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
lällällälläläläläläläläl hei arvatkaapa kuka sai tet paikan!!! MÄ! MINÄ! SIIS MINÄ! wow. oon ihan fiilingeissä, mut samalla tosi jännittyny. mua pelottaa, että en osaa tehä siel mitään ja oon ihan toivoton. no ehkä mä viikossa jotain oppisin... ainakin mä toivon niin. no nyt on sekin taakka hartioilta sitten, mut mä mokasin sen mun tet "haastattelun" ihan totaallisesti, oikein megamoka. no saa nähä mitä ne sit sanoo...
huomenna ois taas vaihteessa harkat ja aistimuksien läpimeno. heti 10 reikäreikä. kyllä mä sinne heti pirteenä meen ja tanssin ihan hyperhyvin (joo niin varmaan).

hyvät viikonloput!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti